שרותי גביה וניהול חשבונות

הבניין מתוחזק, אך בכל חודש אותה הבעיה - מרדף אחרי תשלומי ועד הבית? בחבילה הזאת אנחנו נהיה הגוף המקצועי שידע לגבות את תשלומי הוועד באופן חוקי, עקבי ומסודר.

גבייה - טיפול באיסוף והפקדה של דמי ועד הבית מהדיירים.

גבייה מקצועית, יסודית ואדיבה – גביית כספים ידועה כמשימה לא פשוטה.

לנו יש את הידע, הכלים והניסיון לבצע את עבודת הגבייה בצורה הנעימה ביותר בעזרת שימוש במערכות ממוחשבות ובידע משפטי בנושא והכל בדרכי נועם לאורך כל הדרך.

מניעת ויכוחים ואי נעימות בין השכנים – כאשר מדובר בכסף משותף עלולות להתגלות מחלוקות וסכסוכים בין הדיירים.

זה לא חדש שבכל בניין ישנם שכנים שעושים בעיות ושמבחינתם תשלום לוועד הבית זו הוצאה מיותרת.

בדיוק כאן חברת +VIP | ניהול בתים משותפים נכנסת לתמונה, על מנת למנוע מכם סכסוכים, מפחי נפש ואי נעימות.


אפשרויות תשלום מגוונות – כרטיס אשראי, העברה בנקאית , הו"ק בנקאית ואף הו"ק בכרטיס אשראי.

טיפול משפטי ומקצועי בסרבני תשלום – כנראה שתמיד יהיו דיירים שיסרבו לשלם את ועד הבית או את ההוצאות האחרות וגם לכך יש לנו פתרון.

אנו, חברת +VIP | ניהול בתים משותפים, יודעים לטפל באופן משפטי בסרבני תשלום ולגרום להם לשלם את חלקם בהוצאות הכרוכות באחזקת הרכוש המשותף.

חברת +VIP | ניהול בתים משותפים תעקוב ותעדכן את דו"ח הכנסות והוצאות של הבית המשותף. ותפרסם דוחות אחת לחצי שנה.

בנוסף, 

חברת +VIP | ניהול בתים משותפים תיתן לוועד הכוונה ויעוץ שוטף באמצעות מיילים לניהול וועד הבית.

חברת +VIP | ניהול בתים משותפים תעמיד לרשות הוועד מערכת חכמה לניהול אחזקת הבניין שתאפשר לדיירים לדווח על תקלות ולוועד לצפות בתקלות ולעדכן את אופן טיפול התקלה עד לסיומה

דבר ראשון, טיב השרות ללקוח!

אנו מעמידים לרשותכם מוקד טלפוני אנושי פעיל וזמין, המאפשר יכולת תגובה מהירה במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מספר הטלפון לפתיחת קריאה / שאלה / התייעצות: 076-5454037

ניתן גם לפנות במייל בכתובת: moked@vipp.co.il או בלחיצה אחת כאן!

וכמובן גם בהודעת וואטסאפ - פשוט תלחצו כאן