אמנת השרות שלנו


"הבניין שלכם הוא כרטיס הביקור שלנו"

זה המשפט שמלווה אותנו בכל החלטה, קטנה כגדולה בפעילות היומיומית שלנו כחברה, ככה אנו רואה כל לקוח שלנו, תקציב הפרסום והשיווק שלנו מושקע בבניינים אותם אנו מנהלים.

שלום, נעים מאוד,

שמי אבי דוד,

מנכ"ל ובעלים של חברת +VIP | ניהול בתים משותפים.

את חברת חברת +VIP | ניהול בתים משותפים יסדתי בשנת 2016 אחרי ניסיון של עשור בתחום אחזקת המבנים.

מתוך הניסיון שצברתי הקמתי את חברת +VIP | ניהול בתים משותפים אשר חרטה על דגלה להוביל בשקיפות ואמינות, מקצועיות ומתן שרות אישי לכל לקוח.

שקיפות ואמינות - 

תשלומי הועד נאספים על ידנו לחשבון הבית המשותף.

ועד הבית הוא מורשה החתימה בחשבון להוצאת תשלומים ולפעולות בחשבון, פרסום דו"ח הכנסות והוצאות כל חצי שנה.

חברת +VIP | ניהול בתים משותפים מתחייבת שלא "לגזור קופון" על אף ספק ובשום תחום.

התשלום היחיד שאנו מקבלים מהלקוחות שלנו הוא התשלום שנעגן בהסכם מסודר (בלי אותיות קטנות).

אין תקופת התחייבות - אנו מאמינים בעבודה של שיתוף פעולה מלא בניינו לבין הלקוחות שלנו.

מקצועיות -

  • פרסום זימון לאספה בנוסח חוקי על פי התקנות
  • ניהול אספת הדיירים
  • הכנה וסיכום של אספת הדיירים
  • ניהול הבית המשותף בהתאם להחלטות האספה
  • ניהול תיק ועד
  • גביית דמי הועד באופן עקבי, מסודר ומתועד
  • מעקב ועדכון חודשי של דו"ח הכנסות והוצאות
  • התמקצעות במערכות הבניין
  • בניית תוכנית תחזוקה לבניין
  • הכוונה לביטוח שטחים משותפים בהתאם לצורכי הבית המשותף - היקף פוליסת ביטוח הבית המשותף נקבע באספת הדיירים
  • מתן שרות מהיר לטיפול בתקלות
  • זמינות 24/7 לטיפול בתקלות דחופות כגון הצפת ביוב, קצר חשמלי וכו
  • שימוש באפליקציית שרות נוחה וקלה לשימוש

שרות אישי לכל לקוח - 

  • אנו הכתובת לדיירים בכל שאלה או בעיה הקשורה לבית המשותף
  • אנו מתחייבים לנהוג בסבלנות, מקצועיות ואדיבות לכל דייר בבניין
  • אנו מתחייבים שלא להעניק לשום דייר הטבה שבאה על חשבון דייר אחר או על חשבון קופת הועד המשותפת


זו אמנת השרות שלנו,

עליה, אני - אבי דוד,

מנכ"ל ובעלים של חברת +VIP | ניהול בתים משותפים - מתחייב!

אני פה לרשותכם - בכל שאלה.