ניהול ותחזוקת הבית המשותף

לאף אחד בבניין אין את הזמן והיכולת "להתעסק" בוועד? החבילה הזאת נותנת את הפתרון המושלם ומספקת שירותים לניהול הוועד ותחזוקת הבניין מא' ועד ת.

חברת +VIP | ניהול בתים משותפים מתמחה בניהול בניינים ומתחמי מגורים. 

החברה ממוקמת בחריש, ומנהלת בתים בפריסה ארצית.

החברה נוסדה מתוך הבנה, כי אופן הניהול של הבית המשותף משפיע באופן ישיר על איכות חיי הדיירים, ולכן נדרש עיסוק רב של הדיירים בו ככלל ומחברי ועד הבית בפרט, בהתאם לכך ואופי החיים התובעני כיום מומלץ כי ניהול ואחזקת הבניין תיעשה בידי גוף חיצוני, אובייקטיבי, מקצועי ומנוסה.

חברת +VIP | ניהול בתים משותפים מתמחה בניהול מוסד ועד הבית בבתים משותפים ובשיפור תחזוקת הבניין, גביית דמי ועד הבית וטיפול מקצועי ומהיר בבעיות השוטפות, והכל בשקיפות מלאה מול הדיירים.

לחברת +VIP | ניהול בתים משותפים צוות ניהול מקצועי המפקח על תחזוקת הבית המשותף, וערוך לספק מענה מהיר לקריאות הדיירים בעת הצורך, בכל שעות היום.

ניהול ועד הבית ע"י חברת +VIP | ניהול בתים משותפים מקנה יתרונות רבים לכל הדיירים בבית המשותף. הניהול מתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים שזו עבודתם, כל תקלה מטופלת ביעילות, כאשר החברה פועלת במחויבות מלאה לרווחת הדיירים.

חשוב לדעת –  ניהול ועד בית חיצוני מקנה מספר יתרונות לדיירים:

איכות חיים גבוהה יותר – ניהול מקצועי של ועד הבית משפר משמעותית את איכות החיים של כלל הדיירים במבנה, כך שנמנעים מטעויות שעלולות לגרום למפח נפש ולעלויות כספיות מיותרות.

העלאת ערך הדירות – ניהול מקצועי ושוטף של בתים משותפים לאורך זמן מעלה את ערך הנכסים בבניין  היות ודירות בבניין מטופח, נקי ומתוחזק זוכות לביקוש גבוה יותר בקרב קוני ושוכרי דירות.

מניעת סכסוכי שכנים – ניהול ועד בית מקצועי יש בו למנוע ולהפחית סכסוכי שכנים, אין צורך להתמודד עם תלונות ישירות של שכנים או עם דייר המסרב לשלם דמי ועד בית, כל בעיה זוכה לפתרון על ידי גוף מנוסה בניהול בית משותף.

סל שירותים רחב לבניין – חברה לניהול ועד בית מספקת מעטפת שירותים רחבה ומקיפה, ניתן לבחור חבילת שירותים הכוללת ניקיון, גינון, אחזקת מעליות, הדברה, עבודות חשמל ושיפוצים, ביטוחים, טיפול במערכות מים ועוד. כאשר כל השירותים מסופקים במרוכז ומפוקחים על ידי החברה.

מניעת סכסוכי שכנים – ניהול ועד בית מקצועי יש בו למנוע ולהפחית סכסוכי שכנים, אין צורך להתמודד עם תלונות ישירות של שכנים או עם דייר המסרב לשלם דמי ועד בית, כל בעיה זוכה לפתרון על ידי גוף מנוסה בניהול בית משותף.

מענה מהיר לפניות דיירים – החברה מפעילה מוקד טלפוני אנושי מסביב לשעון למענה מקצועי מהיר ויעיל בכל תקלה או בעיה.

שקיפות מלאה – כל הפעילות של חברת הניהול מתועדת בדוחות ולדיירים ישנה נגישות לדוחות מפורטים הנוגעים למצב החשבון, תשלומים, מכרזים ופרויקטים שמבוצעים בבניין.

חסכון במשאבים – אין צורך לבזבז זמן כדי לחפש אנשי מקצוע כמו טכנאי מעליות, קבלן חשמל, קבלן אינסטלציה וכדומה ולהשקיע זמן בהשוואת הצעות מחיר. 

לחברת הניהול קשר ישיר עם בעלי מקצוע הגונים ומקצועיים מהשורה הראשונה בארץ. ניהול ועד בית חיצוני מבטיח גם חסכון בעלויות האחזקה.

אנו מעמידים לרשותכם מוקד טלפוני אנושי פעיל וזמין, המאפשר יכולת תגובה מהירה במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מה בחבילה?

  • גביית מסי ועד הבית לחשבון הוועד
  • טיפול בסרבני תשלום
  • ניהול תיק הוועד
  • כינוס אספת דיירים, ניהול האספה, סיכום ופרסום החלטות האספה
  • ניהול דו"ח הכנסות והוצאות
  • פרסום דו"ח הכנסות והוצאות אחת לחצי שנה
  • בניית תוכנית אחזקה לבניין
  • תחזוקת הבניין- אחזקה מונעת ושוטפת
  • אפליקציה חכמה
  • מוקד פניות 24/7
  • התנהלות מול נותני שרות לבניין, ספקים, קבלן, עירייה וכו'


מספר הטלפון לפתיחת קריאה / שאלה / התייעצות: 076-5454037

ניתן גם לפנות במייל בכתובת: moked@vipp.co.il או בלחיצה אחת כאן!

וכמובן גם בהודעת וואטסאפ - פשוט תלחצו כאן